سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از حماسه
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران:
در جلسه کلنگ زنی ساختمان جدید بیمارستان لواسانی به خواست برگزارکنندگان مراسم من چند دقیقه صحبت کردم و در ابتدای صحبت هایم با خواندن این کلام معصوم که "کفی بالمرء کذبا ان یحدث کل مایسمعه" که به این معنی است : "برای دروغگو نامیدن یک انسان همین کافیست که هر چه را شنید بازگو کند" گفتم پس اگر کسی هر شنیده ای را بازگو کرد دروغگو نامیدنش اشکال ندارد و این ویژگی (نقل شنیده ها) توسط رسانه ها مصیبت بزرگی برای جامعه است و جامعه را به نابودی می کشاند. . . .  

این گفته من توسط همان سایت ها و خبرگزاری ها (ایسنا، تابناک ، انتخاب ، آریا و . . . )  بی توجه به ضرورت امانتداری در نقل مطالب  به صورت زیر نقل شده است:

"ریشه همه مصیبت‌ها در جامعه ما، خطاب کردن یک انسان به عنوان دروغگو است، گفت: این موضوع پدر جامعه ما را درآورده است. "

شما قضاوت کنید این خبرگزاری ها و سایت ها بی سوادند یا مغرض و . . . و آیا اینها را با استناد به همان کلام معصوم نمی توان دروغگو نامید؟ یکی مطلب غلط و ناقص و دروغی را می نویسد و بقیه به نقل از او دنیا را پر می کنند!!!! این مصیبت بزرگی نیست؟ این پدر جامعه را در نیاورده؟

به این دلیل است که تقریبا همیشه از منعکس کردن دروغهایی که عمدا یا سهوا می نویسند منصرفم و نیازی به اتلاف وقت برای آن نمی بینم!




      

دفتر سخنگوی دولت در اطلاعیه ای درباره انعکاس تحریف شده خبر سخنان دکتر غلامحسین الهام در همایش تجلیل از گفتمان سوم تیر، توضیحاتی را منتشر و از تحریف معنایی این سخنان و قضاوتهای عجولانه برخی افراد و رسانه ها درباره آن ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دراین اطلاعیه آمده است: برخی رسانه ها بدون توجه دقیق به معنا و محتوای سخنان دکتر الهام، با ذهنیت قبلی نسبت به کلمه «رجعت» و قرینه سازی برای آن در زمینه مهدویت، نسبت به تحریف معنایی این سخنان اقدام کرده اند در حالیکه منظور و مراد دکتر الهام از کلمه رجعت آقای دکتراحمدی نژاد و آرزوی بازگشت وی در آینده نزدیک به عرصه سیاسی و اداره دولت باز می گردد از این رو کلمه"رجعتی دیگر" از سوی سخنگوی دولت به کار رفته است.

ادامه مطلب...


      

مدیر موسسه واشنگتن در امور خاورمیانه گفت منتخب جدید مردم ایران، از افراد درون حاکمیت است و باید فشارها بر ایران را تا زمان عقب‌نشینی ادامه داد.

به گزارش کیهان، مایکل سینگ در واشنگتن پست نوشت: تمرکز آمریکا باید روی اقدامات ایران باشد و نه اشخاص. برخی می‌گویند روحانی اصلاح‌طلب است و برخی می‌گویند نیست. دولت اوباما نمی‌تواند این احتمال را رد کند که فشار بین‌المللی بر ایران در نهایت نوعی از تغییر را که به دنبالش بوده به وجود آورده است؛‌ اما همچنین نمی‌تواند خطر کند و فشارهایی را که با زحمت زیاد علیه ایران تجمیع کرده است صرفا به دلیل امیدواری و گمانه‌زنی تخفیف دهد.

ادامه مطلب...


      

خبرنامه دانشجویان یاران: محمدرضا باقری //  " دلمان برای احمدی‌نژاد تنگ می‌شود" این اولین واکنش احمدی نژادی ها بعد از پایان 8 سال کار و تلاش محمود احمدی نژاد در منصب ریاست جمهوری است. اولین باری که این را شنیدم با خودم فکر کردم چه چیزی عوض شده که باید دلمان برای احمدی نژاد تنگ شود؟ راستش را بخواهید من و خیلی های دیگر مثل من، نزدیک چهار سال است دیگر یک مرد شبیه به او در ظاهر، و متفاوت در باطن را در مقام ریاست جمهوری  به رسمیت می شناسیم.

 
احمدی نژادی که اگر کسی از وی تعریف می کرد، چاپلوسان را از خود دور می کرد، امروز حلقه یک خود را از همین آدمهایی تشکیل داده که تا حدودی باعث و بانی افتادنش در این چاه ویل هستند.از مشایی و رحیمی تا بقایی والهام.
 
من سوم تیری نیستم، 27 خردادی ام. و با تمام توان چهار سال از دولت حمایت کردم و نوشتم. اما بعد از ماجرای مشایی، علقه محبتی ما با رییس جمهور پاره شد. او 4 سال برای ما رییس جمهور قانونی کشور بود به موجب قانون اساسی. نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم. و حالا جایش را به رییس جمهور قانونی بعدی می دهد.

ادامه مطلب...


      
کارنامه یازدهمین انتخاب: رتبه چهارم مشارکت، کمترین درصد پیروزی منتخب، دهمین میزان محبوبیت

 

محمد سرشار: تاکنون جمهوری اسلامی ایران، تجربه برگزاری 11 انتخابات ریاست جمهوری را داشته که نخستین آنها در سال 1358 برگزار شده است. به جز دوره‌های دوم و سوم که به دلیل ترور دومین رییس‌‌جمهور ایران، در یک سال، یعنی سال 1360، برگزار شد؛ دیگر دوره‌های ریاست جمهوری در بازه‌های زمانی چهار ساله برگزار شده‌اند.

بیشترین میزان مشارکت در این دوره‌ها، مربوط به سال 1388 است که به عدد 85 درصد واجدان شرایط رسید. براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، دوره یازدهم رتبه چهارم را به خود اختصاص می‌دهد:
 
1ـ 1388 ـ دوره دهم: 85 درصد
 
2ـ 1376 ـ دوره هفتم: 79.93 درصد
 
3ـ 1360 ـ دوره سوم: 74.26 درصد
 
4ـ 1392 ـ دوره یازدهم: 72.7 درصد
 
...
 
10ـ 1368 ـ دوره پنجم: 54.59 درصد
 
11ـ 1372 ـ دوره ششم: 50.66 درصد
 
از نظر درصد پیروزی منتخب انتخابات، آقای حسن روحانی با هفتاد و یک صدم درصد رأی بیش از حد نصاب لازم، کمترین درصد را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.
 
1ـ اکبر هاشمی رفسنجانی (1368): 94.51 درصد
 
2ـ سید علی خامنه‌ای (1360): 94.41 درصد
 
3ـ محمدعلی رجایی (1360): 87.62 درصد
 
4ـ سید علی خامنه‌ای (1364): 85.71 درصد
 
...
 
10ـ محمود احمدی‌نژاد (1388): 62.62 درصد
 
11ـ حسن روحانی (1392): 50.71 درصد
 
از نظر میزان محبوبیت منتخب انتخابات میان کل واجدان شرایط رأی دادن، آقای حسن روحانی با اخذ اعتماد 36.87 درصد واجدان شرایط، آخرین رتبه‌های محبوب‌ترین رؤسای جمهور را به خود اختصاص می‌دهد. بیشترین میزان محبوبیت متعلق به آقای سید علی خامنه‌ای (1360) با 70.11 درصد و سپس آقایان محمد علی رجایی (1360) با 56.29 درصد، سید محمد خاتمی (1376) با 55.22 درصد و محمود احمدی‌نژاد (1388) با 53.23 درصد اعتماد کل واجدان شرایط رأی دادن است. کمترین میزان اعتماد نیز به آقای اکبر هاشمی رفسنجانی (1372) با 31.87 درصد باز می‌گردد.
 
1ـ سید علی خامنه‌ای (1360): 70.11 درصد
 
2ـ محمدعلی رجایی (1360): 56.29 درصد
 
3ـ سید محمد خاتمی (1376): 55.22 درصد
 
4ـ محمود احمدی‌نژاد (1388): 53.23 درصد
 
...
 
10ـ حسن روحانی (1392): 36.87 درصد
 
11ـ اکبر هاشمی رفسنجانی (1372): 31.87 درصد
 
با توجه به سنت کاهش میزان محبوبیت رؤسای جمهور ایران در دوره دوم انتخابات (به استتثنای آقای محمود احمدی‌نژاد)، به نظر می‌رسد انتخابات سال 1396، انتخابات دشواری برای آقای حسن روحانی برای حفظ برتری هفتاد و یک صدمی خود میان رأی‌دهندگان باشد.



      

اینجا کمتر از کوفه نیست

در مفاتیح اگه اعمال شب نیمه شعبان را بخونید ، عظمت اون را کم و بیش میشه درک کرد

حالا اوم به کنار ، فرض کنیم یه شب عادی باشه  مثل بقیه شبها و صرفا شب تولد امام دوازدهم باشه

اصولا شب تولد یه شخص اونایی که می خوان تولد طرف را جشن بگیرند علاوه بر اینکه مدام به یاد اون هستند یه کادویی واسش میبرن که میدونن خوشش میاد یا لااقل یک کاری یا عملی انجام میدن که میدونن طرف خوشش میاد و خوشحال میشه.حالا اگه اینها از دستشون بر نیاد حداقلش اینه که یه کاری انجام ندن که باعث ناراحتی طرف بشه.خدایی غیر از این میتونه باشه؟! 

حالا ما یعنی دیشب واسه آقامون جشن گرفته بودیم.کادوی آنچنانی که نداشتیم که به آقا هدیه بدیم.

هرجا که رفتیم بساط رقص و ترانه و بی حجابی و... علنا تو خیابونا برپا بود.من نمیدونم این کارا کارایی است که آقا خوششون میاد؟برای شادی آقامون انجام میدیم؟

لا اقل این شب رو به احترام آقا نباید از این کارها دست برداشت!؟

به خدا اینجا از کوفه هم بدتره

خداوکیلی کی تو این خیابونا به فکر آقا امام زمان بود دیشب؟

شربت و شیرینی که همراه با این وضع گناه باشه ،نبودنش خیلی بهتر از بودنشه به خدا

آقا امام زمان دیشب به اعمال ما شاد بودن یا نه ،غصه دار؟

به خدا اینجا از کوفه بذتره




      

ادامه مطلب...


      

به نقل از پایگاه الف:

درد دل بینندگان؛
نا پاسخگویی به سبک بلاگفا!
جواد کارگزاری، 2 تیر 92
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 14:18
اکنون بیش از دو هفته است که ابتدا بخش نظرات و سپس کل نوشته‌های وبلاگ وکیل جوان- با بیش از شش سال فعالیت پیوسته- حذف گردیده است. در همان زمان که بخش نظرات وبلاگ مزبور دچار اختلال گردید ای‌-نامه‌ای برای بخش مدیریت و پشتیبانی بلاگفا ارسال کردم که بی‌پاسخ ماند و به نحو تعجب‌برانگیزی چند روز بعد کل نوشته‌های وبلاگ نیز حذف گردید که دوباره چندین ای‌-نامه برای بلاگفا ارسال کردم که با تأخیر فراوان به جای پاسخ پرسیدند که آیا از مطالب وبلاگ نسخه پشتیبان و به بخش مدیریت وبلاگ دسترسی دارم؟ از آن زمان مدت زیادی می‌گذرد و چندین ای‌-نامه دیگر ارسال کرده‌ام که بی‌پاسخ مانده است.

ادامه مطلب...


      
ماجرای نامه روحانی به رهبرانقلاب قبل از انتخابات

 

 نائب رئیس مجلس با اشاره به نامه قبل از انتخابات روحانی به رهبر انقلاب گفت:روحانی 7-8 روز قبل از انتخابات نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشته روی آرمان‌های نظام تأکید کرد و گفت که همیشه همراه نظام بوده و در حال حاضر نیز همراه نظام است.